Sjuklingen skriver!

Sitter och äter sånna där gröna långa grönsaker just nu.
Bara för att jag skulle skriva att jag äter sånna så kommer jag inte ihåg vad de heter...
Vaknade sådär rätt tidigt, duschade och nu har jag precis ätit.
Jag mår mycket bättre än igår kväll. Har knappt sovit någonting så ska snart lägga mig i sängen och kolla film och halv sova lite. Jag får se om jag går till skolan imorgon. Men som sagt så mår jag mycket bättre nu!


Haha Emelie, kolla vilken gammal bild jag hittade ^^


Kommentarer
Postat av: Natalie

Hej!

Letar du efter en klänning??

Kolla in www.brudmix.blogg.se



Vi kan sy upp din klänning precis som du vill ha den efter dina mått. Vi har marknadens bästa priser!

Balklänning uppsydd för dig 800 - 1300:-

Välkommen vi finns i Tyresö!

2010-03-16 @ 13:20:23
URL: http://brudmix.blogg.se/

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0