Långt inlägg!

Igår klockan halv fem tog jag, Amanda, Emelie & Rebecca E bussen till centrum. På bussen satt Tess & Elin. Vi gick till hörnet och väntade på de 4 sista.  När dom kommit så beställde vi mat. Jag åt en pasta mums mums. Riktigt gott! Satt och pratade och hade grymt roligt. Hahaha. Jag ska berätta en rolig sak senare. Höll på att dö av garv XD Sen åkte vi till Rebecca E. Jag och Amanda bestämde oss för att sova hos henne med Emelie istället. Vi satte på New moon men orkade inte se hela så jag, Rebecca T, Emelie & Noora gick upp och gjorde konstigt videos. Sen kom det några ungar och kastade is på mig och Rebeccas hus så vi sprang efter dom och dom typ kissade på sig!

När alla hade gått så var det bara jag, Emelie, Amanda & Rebecca E igen. Och Rebeccas syrra och kompis också. De kollade film med oss och somnade i Amandas säng. Och Amanda låg i Rebeccas säng och Rebecca och jag satt i soffan. Emelie somnade, sen somnade Amanda med. Då passade jag och Rebecca på att diska lite och så. Somnade runt två.



Påväg till bussen.

Amanda, Emelie & Elin på restaurangen.

"Johanna var seriös på en bild" "Okej vänta..."

Mmm, cutie :)

Grymt fin bild på Rebecca




Haha jag satte mig på golvet i bussen... :S

Hot hot hot! :)

Bilder från Emelies blogg


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0