Johanna har det B klockan 22.21

Födelsedag: 25 April
Hemstad: Tyresö
Ögonfärg: Grön 
Hårfärg: Brun
Längd: 160 cm
Högerhänt/Vänsterhänt: högerhänt
Stjärntecken: Oxe
Skostorlek: 36/27
Är dina föräldrar skilda: Aaa
Skor idag: Converse
Det första du tänker på när du vaknar: Vad är klockan?

FRAMTID:
Namn på barn: Inget jag tänkt på... :O
Vad vill du bli när du blir gammal: Jag vill inte bli gammal?
Drömjobbet: Något inom sjukvård

FAVORIT:
Mat: Tacos!
Sport: Hockey
Djur: hund
Glass: Hallon
Nummer: 8
Tuggummi: Mint
Helgdag: löööördag
Årstid: sommar
Tandkrämssmak: colgate
Radiostation: 107,5

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär: Ja
Rymt hemifrån: Nej
Föreställt dej ditt ragg naken: -
Skolkat: A
Sovit utomhus: Haha ja ^^
Gråtit i skolan: aaa
Spytt i skolan: noo
Velat bli modell: Nej
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: alltid
Sett en död människa: nej
Använt droger: nix
Ätit sushi: nej
Retats: Ja

THIS OR THAT:
Cider/öl: cider
Pepsi/cola: Pepsi
Mc Donalds/Burger king: Mc Donalds
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: jordgubbar
Kött/veg: kött
Tv/film: tv
Gitarr/trummor: gitarr
Adidas/nike: adidas
Kinesiskt/mexikanskt: Mexikanskt
Kakor/paj: kakor
Mtv/vh1: mtv
Blind/döv: döv

KAN DU:
Gå ner i splitt: Nooope
Skriva med båda händerna: mm, men vackert blir det inte...
Blåsa en bubbla: AAAAAA
Ha dina ögon i kors: Yes
Nudda näsan med tungan: Ja, faktiskt
Göra olika konster med tungan: Konster skulle inte jag kalla det men okej..

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN/DJURET:
Du nuddade: Mamma
Du pratade med: Pappa
Du msna: Emot
Du kramade: Lucas
Du skällde på: Datan (räknas faktiskt som person för mig, den har också känslor...)

SENAST:
Skrattade: Just nu
Grät: När jag fick reda på en sak.
Filmen: Shutter island
Tuggade tuggummi: Igår
Drog ett skämt: ? :S
Sjöng en sång: 2 minuter sen ^^

VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster: En annat hus
Lyssnar du på musik just nu: Ne
Vad har du på dig: Strupmbyxor, linne tröja.

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0