IM HOME!

Äntligen hemma i Tyresö! Det var verkligen fullt ös igår kväll! Kan berätta lite om gårdagen och idag.

Tog pendeln till Södertäje, där hämtade Anders mig och vi åkte till rinken. Otroligt fräscht där vi var ;) Jag och mamma åkte till hotellet, checkade in och då fick vi reda på att vi fått fred's svit. Vi gick upp och fixade oss och sen kom Anders och hämtade oss. Alla människor kom runt sju-åtta och vi åt jätte god mat och så. Man vart lite små rörd av alla tal måste jag säga. Fick springa och hämta många glas vin... När musiken kom igång vart dansgolvet fullt... Jag, Josefin & Fredrik tog en taxi till hotellet. De hade ett eget rum så jag gick själv upp till vårt rum och tog ett långt bad! Jätte skönt! Somnade 3 och vaknade halv tio. Kan skiriva om idag i nästa inlägg!




Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0