HEMMA HOS MOI!

Nu har jag och Emelie äntligen kommit hem efter en tuff dag...
Mötte henne i centrum och där åt jag på mcdonalds lite snabbt. Hade inte ätit något så det passade bra. Vi var i stan runt halv två och mamma slutade inte försen halv fem. Men hittade en tubkjol, smycken & en jacka. Tänkte ha när Anders fyller 50. Nu behöver jag bara ett par skor. Gärna klack. Men i alla fall, stannade i centrum och handlade på vägen hem, åkte hem och åt sen gick vi till gårn. Älsklingen min har färgat håret svart :) Var hos honom ett tag och nu är vi hemma och äter morötter och dipp. Emelie sitter och doppar fingrarna i dippen... OK... Nu gör jag också det...


PÖÖÖÖÖÖÖWS PÅ DEEJ GMN! (skämt å sido...)

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0