50 års fest!


Tänkte berätta lite kort om vad som händer på fredag. Jag vaknar hemma som vanligt, går till skolan och är där hela dagen. Efter skolan går jag hem, hämtar mina saker och sen åker jag till Södertälje. Vi har hyrt en lokal (?) och där ska vi vara. Jag, mamma & storebror åker till hotellet och fixar oss sen bär det av till lokalen igen. Alla gäster kommer runt sju tror jag att det var och sen är det full rulle. Men tar förmodligen med mig datorn och sånt till hotellet eftersom vi sover där sen. Men det lär bli sent så bloggar på lördag och då kommer det förmodligen massa bilder. Jag kan be kusinerna maila bilderna kanske? Någon har väll bättre kamera än mig som kan maila eller? Hittar nämnligen inte min kamera...


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0