Måste packa upp

Hemma hos pappa nu. Hinner inte blogga så mycket men kan berätta kort om dagen.

Amanda kom till mig på morgonen. Sen var det skola, 3 lektioner + lunch sen slutade vi. Hade ingen livskunskap. Efter skolan var jag, Emelie & Rebecca E tvugna att göra klart no ritningen. Efter det gick Amanda och jag hem till mig. Trodde pappa skulle hämta mig tidigt men han smsa och sa att han skulle hämta mig klockan 6. Så vi bestämde oss för att gå hem till Fredrik. Haha typ bråkade med hans lillesyster X) Kaxig tjej säger jag bara... Haha hon ba "du har en kille men andra går och tafsar på dig". Man ba whooot, varför säger du det till mig för? Tror du jag vill att andra ska gå coh tafsa på mig? Haha hade seriöst lust att slå ner henne :$ Men hon var bara 10 så vad skulle jag göra? Oj, vart kanske så kortfattat men who care?


Hahaha, hetingar X) (OBS AS GAMMAL BILD)


Kommentarer
Postat av: rebecca

den tröjan du har på dig där menade jag att var skit fin <33

2010-01-19 @ 16:16:24
URL: http://beccuz.blogg.se/

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0