MAMMA VECKA

Bajs blogg orkar inte blogga idag :)
Tänkte bara berätta lite snabbt om dagen. Hade ingen livskunskap och så fick vi gå tidigare från svenskan. Efter skolan gick jag, Emelie, Amanda & Rebecca E hem till Becca och typ bakade X) Vid tre gick jag och Amanda hem till my boyfriend. Hahaha, jag har seriöst damp... Gick och bet Jocke :S Aja, vid halv sex gick jag hem. Skulle fixa mat till familjen och efter maten vart jag skit trött! Men var tvungen att åka till pappa och hämta datorn och busskortet som äntligen kommit. Hemma nu i alla fall. Emelie tvingar mig göra massa saker. Så det kanske kommer en ny kategori snart... Emelie ska den heta :O


Emelie ville ha roligt och ritade på min hand.
Johanna <3 Voldefart står det X)

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0