EMOLIE

Andra inlägget i kategorin EEEEEEEEMELIE CARPELAN!
Jag känner henne så fuck off. Emelie älskar mig.
Hon sa det precis. Hon ba "ÅÅH JOHANNA VARFÖR ÄR DU SÅ BRA? DU ÄGER SÅÅÅ HÅRT!"
Jo, precis så sa hon. EXAKT SÅ! Emelie ska i alla fall sova hos mig.
Vi har köpt chips och dipp och ostbågar för vi är feta.

Emelies humör idag: Irriterad på ola!
Emelies klädsel: En onkelkånkel tröja, inga byxor och ett pannband.
Emelies smink: Svart ögonskugga på läpparna, rosa läppstift på ögonfransarna, fårgelbajs i håret och rött puder i ögat!


När Emelie inte är med mig är hon med denna snyggingen. Tror det är honom Emelie har fått tips om sminkningen om...

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0