VAD ÄCKLIGA VI ÄR!

Efter skolan vart det typ fullt hus hemma hos mig. Så jag ville inte vara där längre X) Slängde ut alla och gick till busshållplatsen. Eller innan det vart jag nedputtad för en is-backe 2 gånger... Jag vart blöt! Sen tog jag, Emelie, Lucas & Jocke bussen till centrum och nu ska jag berätta vad vi gjorde där:

Först typ satt vi på en bänk och speedade sönder. Sen gick vi till espresso house och drack något te. Hahaha, Emelie och Jocke hade krig. Sen slickade jag och Emelie på någon tallrik helt random. Hällde ketchup på den. När vi gick ut för att vi skulle hem, spottade vi på Jocke och gjorde wet willie på honom. Har seriöst ALDRIG garvat så mycket. Höll SERIÖST på att pissa på mig...


Emelie gav mig ett helt tuggummipacket (Lucas köpte) och körde upp alla i min mun. Det där var inte ens halva?!

Bild från Emelie's blogg


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0