Sverige - Tyskland

Om jag minns rätt så var det Tyskland. Kommer faktiskt inte ihåg. Men ikväll är det i alla fall dags! Tre kronor, herrar, spelar sin första match. Synd bara att det är så tokiga tider. 1.30 inatt visas hockeyn. Jag tänkte försöka lägga mig tidigt, sätta alarm och kolla på första perioden, om det är spännande fortsätter jag kolla. Är det någon annan som tänker vara uppe? I sånna fall, vad har ni för tips så att ni håller er uppe i 2 timmar?

Aftonbladet skriver: Det här är det bästa ishockeylag Sverige någonsin ställt på isen i ett mästerskap.
Jag svarar: Upp till bevis i natt! Svenska folket tror på er :)


Vi vill ha guld i år igen!

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0