Sovmorgon

Pappa kanske kan skjutsa mig till skolan? Vem vet.
Eller så kanske han kan skjutsa mig till centrum? Vem vet.
Whatever annars tar jag bussen. Pappa har ju inte ens gått upp än.
Ska gå och fixa lite frukost. Fixa mig det sista och sen bara chilla.
Vart ju inte så bra uppdatering igår men jag somnade tidigt.
Idag har jag... Inga läxor tror jag. Eller spanska men Amanda visste typ inte riktigt vad det var.
Något med vokaler och S och konsonanter och ES. Haha dont remember...
Måste plugga no efter skolan men ska hem till Lucas (tror jag).
Men han får hjälpa mig har jag bestämt. Haha långt inlägg?
Läs allt! Det är jätte onödigt! :D:D:D:D:D


Dagens outfit.
Linne - H&m
Tunika - Divided
Kjol - Divided.
Skärp - Gina eller divided.
Accessoarer - Olika


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0