Johanna tycker till!

Ny kategori! Johanna tycker till alltså. Nu tänkte jag skriva lite om vad jag tycker om bloggning!

En sak jag börjat störa mig på hos endel bloggare. Är att dom skriver typ 7 inlägg PRECIS efter varandra. Endel vet jag skriver flera inlägg efter varandra eftersom just den bloggaren ska gå från datorn och vill att det ska vara många inlägg eftersom man inte ska blogga mer. Men endel skriver 7 inlägg efter varandra även fast man sitter vid datorn hela kvällen!?

En annan sak jag kan störa mig på är när man skriver likadana inlägg! Typ "Vilket tv-program tycker du är bäst?". Och sen lägger man ut det igen "Vilket tv-program tycker du är bäst". En kille (Som jag inte känner men läser hans blogg) brukar göra såhär. 5 inlägg i rad (dvs skriver ett inlägg, publicerar, skriver nytt, publicerar, skriver nytt osv) är max för mig. Är det flera, är bara störande!

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0