Engelska läxan - klar

Sådär ja, nu ska jag berätta lite om gårdagen och idag. Åkte hem till mamma och vid tre kom Lucas. Vi käkade och klockan 8 gick vi hem till Amanda. Kollade på dåliga melodifestivalen och skit. Jesper gick hem elva och Lucas tolv. Jag och Amanda la oss halv två och jag somnade två. Amanda somnade innan mig. Vet inte vilken tid men whatever liksom? ;) Klockan 11 vaknade vi. Åt frukost och fixade oss. Jag duschade och lite sånt. Sen kom Lucas & Jesper (igen). Åkte hem halv fem men när jag kom till centrum gick inte bussen försen 17.32... Så jag var tvungen att sitta i centrum i 1 timme... Skills? Nu måste jag verkligen packa! Mamma vecka imorgon :)

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0