Dagen kortfattat

Åkte tidigt till skolan. Gick på studiestödet.
Haha, Tobbe typ glömde att matte grejen skulle vara inne idag? Eller han var på DM men han kom ju senare? Aja, sen hade vi SO. Jag och Emelie låg efter men vi gjorde klart alla 21 frågorna på en dag! Det är skills :D Sen spanska. Jag fick 111 poäng av 130 på provet! Jag känner mig rätt nöjd faktiskt :) Sen åt vi. SOPPA! Sen hade vi... Öh svenska? Haha kommer inte ihåg. Sist men inte minst idrott. Hanboll är skit tråkigt... Tråkigaste sporten som finns. Innebandy är roligare! Aja, väntade i 15 minuter på Lucas och då gick jag, han, Amanda & Jesper hem till min och blabla. Det är tredje gången jag skriver det här inlägget utan att lyckats publicera det...


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0