Torsdag!

Godmorgon godmorgon!
Solen skiner allesammans! I skuggan bakom mitt hus är det 9 grader. Gissa vad det är i solen då! Är ovanligt glad idag. Jag blir det om jag fått lyssna på musik på morgonen och fixat mig riktigt länge! Sover hos pojkvännen idag. Så det blir väll inte mer än ett ynka inlägg idag. Kanske bloggar hos Lucas. Han är ju hos sin pappa så. Nu piper torktumlaren! Min tröja är torr!

Ps. Som ni kanske märkt så har jag inte överfört några bilder från mobilen på länge. Men det funkar inte!? Men det problemet ska jag försöka fixa. Pappa säger att det är ett typsikt sony ericsson problem!


Kommentarer
Postat av: Maddis

Sv:Okej jag ska rida. :)

HAft en bra dag??



Kramn<33

2010-04-08 @ 16:02:28
URL: http://maddisbrs.blogg.se/
Postat av: Maddis

Sv:Ja den har varit bra!! :)

Görs??



Kram<33

2010-04-08 @ 19:04:50
URL: http://maddisbrs.blogg.se/

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0