Stick i hjärtat typ :S

Okej, vad hände igentligen idag?
Nu ska jag berätta exakt vad som hände!

Jag satt och klippte ut tyg på syslöjden, då tog jag upp benen på stolen jag satt på men insåg att jag inte kunde klippa om jag satt så. Så jag tog ner fötterna och då stack det till i hjärtat typ så jag skrek till lite tyst och då frågad elin vad som hänt och då började det trycka så att jag la mig på golvet och typ skakade fett mycket. Jag skakade i för sig bara för att jag var så chockad och som tur var att flera lärare kom in och sen kom skolsyster. Men whatefver nu mår jag bra och det ända jag behöver göra är att kolla varför jag får så mycket slem i halsen när jag är överansträngd och typ "rädd" eller vad man ska säga.
Tack till alla som brydde sig! Jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: REBECCA

FAAN VAD DU SKRÄMDE MIG!<333333

2009-09-20 @ 22:43:41
URL: http://beccuz.blogg.se/

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0