Galen dag =)

Dåligt dåligt dåligt johanna! Har inte blivit någon uppdatering idag vilket är synd eftersom desiree nilsson har länkat mig :) Skriver mer om det i nästa inlägg. Ja, vad har hänt idag? Skola som vanligt, inget speciellt direkt. Förutom att vi fick reda på att vi ska ha något 3 & 3 grupparbete om skogssjöar typ, eftersom vi jobbar med tema vatten ;) Efter skolan stack jag och amanda till mig & efter typ en halvtimme så gick vi över till grannen. Hahaha alltså rebecca e. Tänk att vi bor precis bredvid varanndra! Och på fredag kanske jag sussar hos henne. Orkar inte vara i älta... Sen i alla fall, stack jag till centrum och träffade emelie en snabbis och sen bar det hemmåt :) Alla är hemma här :/ Hahaha, vi är en väldigt data/tv nördig familj så jag sitter och bloggar här, pappa sitter vi stora datorn och filip & fredrik sitter och spelar tv-spel. Klaga inte ;) Det finns inget annat att göra här. Om inte någon vill träffas?

jag och emelie var lite galna idag i skolan så här får ni två galna bilder som jag bjuder på =)




Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0