Även solen har sina fläckar

Okej, ett inlägg innan jag lägger mig i sängen!
Tänkte skriva om hur en sak påverkat mitt liv. Det värsta som hänt mig är nog att en kille som jag gillade riktigt mycket var otrogen. Det värsta var nog att han ljög om vad som hänt tidigare på dagen. Men det var 1 år sen nu. Nu har jag ett nytt problem. Jag vet inte om jag kan lita på killar. Är alla killar likadana? Den dagen jag hittar en kille som inte alls tänker på utseendet, den dagen tänker jag lämna mitt förflutna. Killar kommer, killar går. Jag pallar inte klistra på ett fejkat leende varje dag! Alla har en mörk hemlig het. Min är att jag inte vågar dela med mig av mig själv. Vem kan man lita på nu för tiden? Killen jag gillar, gillar inte mig.Trodde verkligen att han gillade mig, han gav mig dom "signalerna" och sa tom att han gillade mig. Men sen skriver han jag orkar inte med dig. Nej, men då skulle du aldrig skrivit dom sakerna! Tack till alla som finns och funnits där. Alla behöver åtminstånde en sann vän och jag är glad att jag har någon som bryr sig!



Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0