Vem röstar ni på?

Paus i Idol nu :)
Tänkte berätta lite om dagen,
jag och emelie gick runt i Tyresö typ.
Eller haha runt bollmora ;)
Sen gick vi hem till Emelie och hon hade som sagt någon salgs uppvisning för mig...
Hon äger ju på sånt u know.
Men tillbaka till Idol? Jag som har väldigt konstig smak ska berätta vad jag tycker.

Ni vet hon Tove eller vad hon nu heter? Jag tycker hon är för puttinuttig... Hon suger liksom... Och det är samma med han Erik som alla kommer älska om ett tag, så som det var med Kevin Borg. Hatar fortfarande honom, ful är han också. Vet ni vilka mina två favoriter är Nicklas och Reza. Dom har skön stil liksom :)
Och ni måste ju hålla med mig om att Rabih sjöng ruskigt likt Michael Jackson? I alla fall i början?
Tyckte han var riktigt bra ikväll faktist. Jag har aldrig kollat på någon fredagsfinal förut om jag ska vara ärlig. Men jag har kollat på tv4.se så jag vet hur dom sjungt tidigare.

Klicka HÄR för att höra när Reza sjöng :)

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0