Två ord...

Dommaren SÖG!
Usch... Djurgårdden förlorade med 2-1.
Dom var verkligen inte bra med Ssk vad inte bättre.
Dom har ingen kondis precis som jag :D
Kom hem runt 22. Då orkade jag inte sätta på datorn så jag duschade och sen kollade jag på tv.
Idag är det ju fest. Så efter skolan ska jag, Emelie & Amanda hem till Amanda och fixa oss riktigt läskiga.
Sover hemma ikväll, Emelie kanske sover här. Jag vet inte. Annars sticker jag till henne imorn bitti.
För då är det fest hos Noora. Tror jag, om hon mår bättre då. Hon ska till doktorn idag typ.
Och kolla hennes huvud. Hahahaha, det kanske låter konstigt men ja ;)


Haha, jag får inte nog av den här bilden!
Visst är han söt :)

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0