Tagen av pluuss

PERSONLIGHET (JAG ÄR):
Blyg: ibland
Smart: IQ 200 :)
Långsam: It happends
Stressad: Nej inte så ofta
Tålmodig: Aa
Djup: Typ, sådär.
Öppen: oftast
Ärlig: oftast
Positiv: jadå ;) 
Rolig: VARNING ! Jag har sjuk humor...
Ansvarsfull: Rätt så 

VÄNSKAP (JAG HAR):
Svikit en kompis: Ja
Förlorat en bästa vän: Ja
Sagt att jag älskar en kompis: Ja
Sovit med en tjejkompis: Ja
Pussat en av samma kön: Kompis puss ;)
Berättat hemligheter: Aa


KÄRLEK (JAG HAR):
Blivit sårad: Ja
Haft stadigt förhållande: Ja
Krossat någons hjärta: Naej tror inte det.
Gett någon ditt hjärta: Vaaa?
"Playat": Nope
Sagt att jag älskar nån, och ljugit: Ja, haha
Varit otrogen: Nej

ÖVRIGT (JAG HAR):
Sytt: Ja
Opererat mig: Nopp
Sjungit i duschen: Ja
Hoppat bungyjump: Nej
Sett någon dö/ död : nej
Varit på begravning: Nej
Sagt att jag hatar någon: Ja...

LIVET:
Skriva eller tala: Tala
Vatten eller cola: Cola
Mobil eller mp3: Mobil
Snygg eller charmig: Båda
Frukt eller grönsak: Frukt
Film eller serie: Serie
Festa eller softa: Festa
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: Fredag
Ljus eller lampa: Ljus
Kärlek eller vänskap: Båda
Bio eller hemmakväll: Bio


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0