SVAR PÅ ALLA FRÅGOR !

Postat av: JOHANNA

saknar du ditt blonda hår? :)


Svar: Nej, faktist inte ;)

Postat av: Matilda K :)

Tack så jätte mycket! Ställer några frågor innan jag går :)

1.Vilken är din favorit färg?
2.Hur gammal är du & när fyller du år?
3.Är du kär i någon?

Svar: Har ingen favorit färg direkt, men typ vit eller ljusblå.
Jag är 13 och fyller år den 25 april ;)
Jao

Postat av: Anonym

FÅR EMELIE CHANS PÅ DIG ?

Svar: Ja :$ Hon är så het :$

Postat av:

När började du vara fjortis :) DRIV TYP :O


Svar: -.-' Haha när började du vara fjortis? Igelkott :)

Postat av: Anonym

vem är din bästis ?


Svar: Alltså jag vet inte hur jag ska formulera mig, men jag tror inte på bästa vänner. Haha det kanske låter konstigt men man har dom vänner man har. Men om man ser bästa vänner som dom man kännt längst så är det johanna eller mimmi, :)
Postat av: Anonym

vilka är dina bästa kompisra?<3

Svar: Se ovanför ;)

Postat av: rebecca

blondin eller brunett? <3

Svar: På mig? Brunett ;)

Postat av: Mimmi

Ställer samma fråga som jag ställer till alla andra :)
Vad har du för bakgrundsbild på mobilen?

Svar: Den här bilden:



Postat av: rebecca

har du nån på g?
Vet du nån som gillar mig?
Vem ägeeeeer? <3


Svar: Ja, haha nej eller inte vad jag vet ;)
Jag äger? haha :)

Postat av:

strulat ?
hur mkt väger du ?
hur lång är du ?
<3


Svar: Ja, runt 43-46 kg :$ jag är 160cm

Postat av: Annica

Hej Johanna! :) Har du velat flytta ifrån där du bor? Och har du någon pojkvän? Kram!

Svar: Tja, ibland känner jag så. Men eftersom jag flyttar så mycket så kan jag inte säga att jag vill det ;)
Nope det har jag inte ;)

SÅ! DET TOG BARA NÅGRA MINUTER ATT SVARA PÅ FRÅGORNA :) TÄNK PÅ ATT NI KAN STÄLLA FRÅGOR NÄR SOM HELST ;) INTE BARA NÄR JAG HAR FRÅGESTUND!

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0