Snodd av Matilda

Hej jag heter Anton K
Jag tror inte på gud, jag tror på Cribbe
men jag avgudar Hampuss
Lillebror suger på matte. Oscar och Sanna kommer bli tillsammans och jag kommer få en kyss av Ralle nästa år.
Jag tror på jultomten och Johanna kommer bli modell.
Grossman kommer vara med i big brother i framtiden!
Julia är utseendefixerad och Masken brukar glömma att duscha.
Men Philip någon gillar att bada naken och Vendela har 3 bröst!
Alexander kommer bli polis och av misstag döda Cissi men folk bryr sig mer om att Forsting inte kommer till skolan nästa vecka för Maria har kidnappat honom/henne.
Men det gör inte så mycket för Storebror är snygg!

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0