Proffs i köket!

Jag borde allvarligt bli kock :D Haha, jag har precis lagat mat åt brorsorna.
Tortillini med pastasås! Men tänkte skriva lite om min dag.
Missförstod emelie i morse, trodde hon skulle till studiestödet så jag satt i centrum och väntade på henne i 20 minuter sen smsar hon och säger att bussen som vi ska ta går 17 över så... Jaja, sånt händer. Var inte med på idrotten idag. Det märks inte att jag har ont i halsen men det bränner till när jag sväljer liksom ;) Men nu är det bättre. Efter skolan gick jag, Amanda  & Emelie hem till mig och gjorde chokladkaka. Haha fast vi funskade lite... Sen gick jag och Emelie till centrum och där tog jag bussen hem. Hela jag stinker spya nu. Varför tänker jag inte säga ;) Men en sak som ni ska ha klart för er är,
Jag är proffs i köket :D (Bortsett från dom gångerna jag råkar skära mig när jag skalar morötter...)

ps. min usb krånglar så jag kan inte lägga ut en bild :(

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0