HOS AMANDA !

JAG BLOGGADE INGENTING IGÅR :O
Men det var bara för att jag slaggade hos amanda och unde inte ha datorn på kvälen när vi kom hem. Efter skolan igår så gick jag och amanda till henne och åt nudlar och sen åkte vi till min mobbade kompis luxette :) Haha vi är båda lika mobbade! Yeeey jag har hittat min andra soulmate! På kvällen träffade vi några och var ute med dom ett tag, sen gick vi in och smsade med folket och kollade på tv. Jag kollapsade helt när vi la oss i sängen :D Ska snart iväg och möta emelie the schildehole! Hon ska typ sova hos mig eller jag hos henne. Fast mamma ville ha mig hemma så vi kanske sover hos mig. Men nu ska jag möta henne! Vi hörs senare!




MiN MobBaDe KOmpiiS :D


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0