Gästblogg:

Men tooodles alla små Darlings. Tänkte att jag gästbloggar här hos fattiga medeklass filuren , Ebba , eller Johan elle något sånt vanligt namn . Jag bryr mig inte, jag är för fin för sånt ? Duuh .
Men har botox i näsborrarna, så dom är lite utvigda och svullna, det är det som är inne i stureplan nu ?
Men fikade med söta Ola , Palme, & StinaLee. Vi åt massor av bullar, som jag sen spydde upp med arslet .
Vi fikade på ett glamoröst fik , som ni medelklassare aldrig skulle ha råd med, det kallas Konsum. Har iallafall fått min tavla, som ska likna min ögonfrans. Riktig vacker faktiskt. & Ola ? Jag kan inte svara på dina små sms, mina naglar kan inte hantera sådant . Men jag & Paow äter rotfruktchips som kommer från Poland, pappa Pär betalade 1000 kronor för dom. Men ja , hade tränings pass för min dubbelhaka idag , behöver verkligen träna den Darlings. Tänker inte ha en fet extra haka liksom ? Jag är som ett kinderägg, Brun på utsidan, blond på insidan. Tihi vad rolig jag är . Men nej , jag har botox får inte visa ansiktsuttryck. Men ska mysa med min lille snuttefilt nu , Anders ponken. Min alldeles egna unga pojkvän ! MMMums, sen behöver jag min skönhetssömn liksom?! Ja toodlelo,
Ha det gött, ät inte blött kött ! Ojuste, är halv svensk. Halva jag är ju från stureplan , andra från sverige. Så jag är äkta bratz gullungar !!!!!!! ha en trevlig kväll !

/ Magdalena Grahf.


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0