GAAAH ! :@

Skrev aldrig något hos emelie, men det var för att jag aldrig gick till henne ;)
Vi tog bussen direkt till skolan istället för att gå.
Hmm... Hände det något speciellt idag?
Nej jag tror inte det. Förutom att jag vart väldigt irriterad på min mentor när han sa att han inte brydde sig om oss. Då gick jag runt och sa " nej jag bryr mig inte " till allt han sa :$ Hihi johanna goes sur...
Jag är också irriterad på en annan kille också :@ GAAAH!
Jaja, efter skolan gick jag & emelie till centrum och där tog jag bussen hem.
Pappa ringde nyss och sa att han snart kommer. Antingen så köper han ett skrivbord till mig ensam eller så kommer han hem och hämtar mig. Nej nu rungde han igen. Jag behöver inte följa med till ikea :)


Juste, jag ska måla på mina " medtagbara " högtalare någon dag ! Dom är så tråkiga just nu :/


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0