Flytande mat.

Åååh, det gör jätte ont i halsen när jag sväljer :(
Haha och amanda garvar hela tiden när jag säger att jag vill ha flytande mat :O
Jaja, skola som vanligt idag. Haha riktig chill dag!
Efter skolan träffade jag & amanda jonte.
Vi gick till trollbäcken och snackade och sånt.
Snart ska vi äta soppa och pannkakor! Mums, jag är hungrig!
Får se om jag går till skolan imorn för om jag mår som jag mår nu,
går jag inte till skolan :( ÅÅÅH, någon muntra upp mig med en gullig kommentar!


kanske ska plugga lite so nu?

Kommentarer
Postat av: a

du ska gå till skolan behöver dej !!

vi kan ta det lungt snälla kom!!<333

2009-10-07 @ 19:21:18
Postat av: A

HAHAHAH FLYTADE MAT:D HAHAHHAAHAHAHHAHAHAHA

2009-10-07 @ 19:22:22
Postat av: Anonym

Johanna, måste gå till skolan, gullunge # 1 ;) <3 Hihi blev du uppmuntrad? liiite kanske :)

2009-10-07 @ 19:39:01

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0