Fest fest fest

Nu har jag mycket att berätta här.
Efter skolan gick jag, Emelie & Amanda hem till Oscar och hämtade låtsas blod, och stannde hos honom ett tag. Sen gick vi hem till Amanda och började klippa sönder våra tröjor. Vi smutsade ner dom med jord och puder. Sen skrev vi " Left 4 Dead " på tröjorna och så var dom klara. Emelie sminkade mig, jag såg inte så läskig ut... Men ful var jag i alla fall, jag tog på mig min underbara tröja och mina randiga tights. Runt sex kom vi hem till Rebecca. Då var det full rulle med att fixa maten ;) Eftersom Tessan och Rebecca T skule komma mellan 18.15 - 18.30 tänkte vi skrämma dom. Haha Rebecca puttade bort Amanda när hon kom springande mot henne :) Vi åt typ på direkten. Sen röstade vi på vem som skulle vinna "utklädnings-tävlingen". Och gissa vem som vann? Emelie H som var utklädd till en katt ;) När vi skulle köra choklad leken så såg vi några på baksidan och när jag öppnade hoppade William fram och då lackade jag ur... Jag, Rebecca & Amanda sprang efter :S Pappa hämatade i alla fall oss runt... 23 typ? :)

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0