Skoldag - CHECK!

Yey! Ännu en skoldag avklarad!
Som vanligt så hände det ingenting i skolan.
Eller gjorde det? Kommer inte ihåg ;)
Efter skolan skulle igentligen Emelie följa med mig till tandläkaren men hon skulle kolla på någon film som dom gjort eller nått. Så jag gick till tandläkaren och var där i 10 minuter sen fick jag gå. Han sa att jag hade jätte fina tänder :D Hihihi. När jag kom ut från tandläkaren stod Emelie där. Så vi gick in i centrum och köpte något som hette Emser, haha som har blivit min drog. Även fast det inte är gott. Det är typ halstabletter... Runt fem stack jag hem och fixade lite saker. Imorn ska jag med Emelie till tandläkaren och sen ska vi åka in till stan och fixa lite haloween smink till helgen. Två fester... Ena är utklädnings tävling och andra är bara vanlig :)

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0