Blogg.se :@

Gaaah vad arg jag blir på blogg.se. Kunde inte logga in i morse pga det!

Kom precis hem från amanda. Gick ju till skolan idag ;) Jag insåg att jag inte kommit så långt efter. Bara lite med matten men den ska jag jobba igen snart! Haha galen dag... Men men, jag hade ju massor med energi så. Efter skolan tog jag och Amanda bussen hem till henne i Trollbäcken och åt nudels :) Sen gick vi ner och spelade the sims 3. Jag vet inte vad jag tycker om det än eftersom jag bara gjort en gubbe. Men så som jag tycker nu så är sims 2 bättre :O Sen åt vi våfflor, hehe fast det var efter typ 3 timmar. Eller det kändes som 3 timmar... Sen tog jag bussen hem och nu sitter jag här. Måste plugga lite matte nu...


Emelie i lördags,

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0