Ointressant information

Sminkat mig & plattat håret - Check!
Nu ska jag bara få i mig något och sen byta kläder.
Sitter i ett linne och mjukisar just nu.
Som sagt så ska jag & Emelie kolla på bio ikväll.
2012 då ;) Kommer inte in på twilight.
Inte för att jag gillar twilight så mycket,
visst första var bra men asså inte så att jag "ÅÅÅÅÅÅÅH JAG MÅÅÅÅÅSTE SE DEN NÄR DEN KOMMER UT".
Utan mer som "Äsch, kan "köpa" den sen".

Uninportant information:
Sitter och kolla på sporten (det är slut nu).
Där snackar dom om PF. Peter Forsberg alltså.
Seröst? "HAN KOMMER LYFTA MODO TILL TOPP!"
Jo tjena, och jag är barn till Britney Spears -.-
Han kommer kanske göra dom liiiiiite bättre.
Men snälla -.-' Ha inte för stora förhoppningar.
Som ni märker så är jag inte ett så stort fan av honom ;)


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0