HISS/DISS!



Rött nagellack!
Det är så snyggt & får naglarna att se längre ut. Passar till jul också?

Julafton!
Finns det något härligare? Kalle anka klockan tre, paket öppning, fina kläder & god mat?

2012!
Den var nog över alla förväntningar, otroligt bra. Kunde i för sig varit lite bättre. Men den räckte för att komma med på hissar listan.

Ryan Sheckler!
En ursnygg skejtare! Han har alltid varit snygg. Kolla bara på bilden?





Paradise hotel.
Eftersom jag bara kan kolla på sexan (fyran också) än så länge, så sitter jag just nu och kollar på paradise hotel. Det är så dåligt. Folk som är med i ett program där alla strular runt för att få uppmärksamhet -.-

Erik i idol.
"Hej jag vill bli den nya Danny". Borde han ha kommit in på audition och sagt. Seriöst. Varje år finns det en "snygg" kille med. Visst visst, det är klart det blir så. Men han är inte bra? Och han är inte ens snygg. Så varför kalla honom "snygg"-Erik?

Segt internet.
Finns det något som är mer irreterande än segt internet? När det blir segt vill man bara slänga datorn i golvet. Eller är det kanske bara jag?

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0