AKTA ER FÖR TOBBE X)

Im home bitch!
Haha otroligt rolig dag i skolan idag!
Blev inget aktivitetsråd så vi övade på pjäsen.
Sen hade vi en föreläsning i 1 & en halv timme.
Det kanske låter långt men fan vad bra han var som höll i föreläsningen.
Om bara alla lärare kunde vara som han! Jag menar,
då hade jag i alla fall lyssnat på lektionerna ;)
Jag har aldrig varit med om att alla sjuor suttit så tysta.
Hör man ordet "föreläsning" tänker man "åh, sitta i 2 timmar och lyssna på någon gubbe".
Men nu vad det verkligen roligt, han gjorde allt så roligt!
Efter skolan sprang jag, Emelie & Becca T runt i skolan och var spioner X)
Jag har aldrig skrattat så mycket! Hahaha, KÖTTBULLEN!


Nästa steg för oss är att hacka oss in på andra konton ;)

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0