Tråkigt för er, tidsfördriv för mig.

Ta fram mobilen och gå in på kontakter !
har du pussat nummer 2 ? Svar: 
Amanda älskling, ja 150 gånger :D
vad har du för relation med nummer 20 ? Svar:  Forsting, ehm .. usch .. ? :s
När ska du träffa nummer 30 ? Svar:  Kungen, imorn i skolan antar jag :)
är nummer 18 söt ? Svar: Hampus, nej ?
Vad var ditt första intryck av nummer 13 ? Svar: Emma, omg jag älskar dig ;) <3
 gillar du nummer 14 ? Svar: Filip, gör jag väll. som kompis ;) <3
 har du träffat nummer 3 den senaste månaden ? Svar: Amanda 6b,. ja i skolan.
är du nära vän med nummer 23 ? Svar: Jasse, aa ganska <3
har du gått på bio med nummer 4 ? Svar: Ammi, nej
skulle du kunna gå ut med nummer 35 ? Svar: Mamma, jo ;D
 vad pratar du och nummer 5 oftast om ? Svar: Anna, oj massa olika saker !
skulle du kunna ge nummer 9 en kram ? Svar: Cissi, jodå massa kramar har det blivit under åren.
vad har du och nummer 24 för relation ? Svar: Johanna a, tvilling <3
vad är det bästa med nummer 8 ? Svar: Cassandra, att hon är snäll ?
brukar du och nummer 16 träffas ofta ? Svar: Emma b, nej inte längre :'(
är nummer 10 din bästis ? Svar: Clara, nej
har du kramat nummer 17 ? Svar: Emma, jaaa :D
skulle du kunna prata en stund med numer 22 ? Svar: Heeelge, jodå
är du god vän med nummer 6 ? Svar: Anton g, barndomsvän.
varför har du nummer 12s nummer ? Svar: Cribbe, för att jag känner han ?
vill du slå ner nummer 15 ? Svar: Emelieh lk, ja hela tiden hon är så jobbig -.- NEJ JAG ÄLSKAR HENNE :D
vill du komma hem till nummer 11 ? Svar: Claudia, öh nej ?
har nummer 19 en blogg ? Svar: Jonatan, nope
vem är nummer 1 & 6 ? <3; Acke och Anton g

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0