Tidsfördriv till 21.00 !

Jag kommer skriva ganska mycket till klockan nio eftersom det är bara massa skit på tv.

Ta fram din mobil och gå till dina kontakter. Tryck neråt och släpp, byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.


Kära Cribbe, För det första vill jag säga att Johanna a är den bästa vän jag haft, och att Ralle är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Tess och Clara gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Josefin får ett lyckligt liv tillsammans med Anna. Jag vill säga tack till Simon du ha stöttat mig igenom mitt gräl med Helge. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Mamma tog sitt liv. Snälla Acke sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Hampus och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Rebecca Berg som kommer i 130 km/h på en trehjuling. Jag vill också meddela mitt hat mot Forsting eftersom hon varit otrogen mot min käraste Rebecca T. Jag vet att Amanda kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Julia för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafel tjuv tillsammans med Rebecca e och Filip och den mest trögtänkta människan som existerat, är nämligen Kungen (anden).

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0