The sims och GTA :)

Tjolahopp !

Vaknade klockan 10 och satte mig i vardagsrummet med lillebror och spelade gta 4. Sen åt jag frukost och nu ska jag och min lillebror turas om om att spela gta och the sims öde ö som jag hittade hemma imorse. Idag sa pappa att jag skulle sätta mig på balkongen och sola. Jag tror det blir så faktist :) Bara vara hemma! Och kanske gå ut och gå också! Imorn är det ju skola igen och då börjar jag 8.45. Vi ska ha idrottvecka och däför har vi bara teori på måndag och slutar tidigt. På tisdag ska vi mötas vi simhallen klockan 8.30. På onsdag 8.30 utanför idrottshallen. Och håll i er nu, på torsdag vet ni när jag börjar då ? Jo, klockan 7.35. Då vi ska vandra ute på brevik eller nått och på fredag 8.30 utanför idrottshallen igen då. Vi har idrott halva dagen och teori resten av dagen. Typ om hälsan och sånt. Men nu ska jag installera sims.
Puss !


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0