The best day of my life.

Endel vet varför men ni andra får inte veta just nu! Haha, som dessie säger , feel the pain!
Men idag var jon inte sjuk .. Men matten var ganska enkel. Vi gick igenom
tal på tavlan, men sen kom idrotten .. Vi skulle kasta spjut och spela fotboll.
Haha, när jag tänker efter så var det inte så JÄTTE jobbigt.
Jobbigt var det. Aja, sista lektionen hade vi drama. Det var väll ganska kul.
Sen gick vi upp till bilden för att jag och amanda skulle vänta på acke, simon.
Och niklas och emelieh fast dom hade inte bild.
Hihi, jag och amanda smög in på bilden och satt bakom ett par teckningar.
Sen gick vi hem till mig och förlåt mamma om det luktar killparfym ..
Men nu ska jag kollar på hooockey "nörd" hihi pusshej !


Kommentarer
Postat av: Anonym

min tummi :)

2009-05-06 @ 18:53:50
Postat av: Anonym

jag troooor jag vet ;)<3

2009-05-07 @ 07:10:40

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0