Tagen av emelieh §

ALLA TJEJER GÖR TESTET
tonåren / kärlek / vänner / mogenhet
jag råkade ta bort något, men jag kmr inte ihåg vad :S

Tonåren
Hur gammal är du? 13,
Har du det bra hemma?  aa
Har du bra självförtroende? haha, nej inte direkt .
Kan du lita på dig själv? på mig själv ? öhh, tror inte det :)
Hur tycker du att ditt liv är? normalt ? :S
Har du ett bra liv tycker du? ja, elr ganska ;)
Vill du ändra på något i ditt liv? aa



Kärleken
Har du någon kille/tjej? inte just nu ,
Vill du ha kille/tjej? ja
Gillar du någon nu? njaäh ..
Trivs du tillsammans med någon kille/tjej? ja, många ?
Gillar du långa eller korta förhållanden mest? beror på killen ?



Vänner

Har du bra vänner? ja, älskar dom §
Du tycker om att va med dina vänner? jag älskar det :D
Har du många vänner? har jag väll ..
Vad heter dina bästa vänner? ojj, många ..
Vad är bäst tycker du, med få bra vänner, eller med många som man inte kan lita till hundra? många tror ja ..



Mogenhet
Har många sagt att du är mogen för din ålder? aa, ganska många :)
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är? händer då och då. en tjej på tåget trodde jag gick första året på gymnasiet ? :S
Har du fått höfter? aa .
Tycker du mer om att vara på stan än att vara med kompisar hemma och "leka"?  Förklara "leka" ? Är det det jag tror det är så , stan !
Du älskar att shoppa? ja


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0