Sussar hos emelieh :)

Japp, u heard me !
Jag slaggar hos emelieh ikväll :)
Förlåt för att jag inte skrivit något men jag har inte haft tillgång till någon data.
Var ju på gårn igår. Hihi nu får sexorna vara där till 23 ! Det var iaf skit kul på gårn!
Sen kom amandas pappa och hämtade mig, amanda och emelieh och så åkte vi hem till amanda.
Vi kollade film och så. Idag så har jag och emelieh vart i farsta och shoppat!
Hjälpte mig sluta tänka på allt som hänt. Riktigt skönt faktist! Haha men jag shoppade en väska,
två t-shirts, örhängen, två linnen, ett halsband och armband :)
HAHAHHA, VET NI VAD EMELIEH SITTER OCH GÖR NU !? 
HON SITTER OCH SKRIVER EN LISTA PÅ FOLK VI SKA (kanske) VARA MED XD
HAHAHA, hon kan inte skriva ordentligt jag ba " står det L B? "
emelieh " NEJ, C B !!! " jag " men ? det är ju ett L ? :O " 
Haha, vi har en sjuk humor . Ni fattar säkert inte men jag kunde inte sluta garva.
Men nu ska vi typ ut ? 
NÅS PÅ MOBILEN OM NÅGON VILL GÖRA NÅGOT !

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0