Slapp lördag ?

A, jag tror det blir en slapp lördag idag.
Vi ska möta nora vid gullmars när hon smsar och då ska nora köpa löshår av paow.
Vet inte när men nora ska i alla fall smsa. Sen ska jag nog hem tror jag.
Om någon vill hitta på något senare får den typ möta mig vid barnsjön eller något.
Eller så kanske den kan sova hos mig om fredrik inte ska sova hemma.
Det ska bli skönt att flytta och få ett eget rum.
Då kommer jag ta hem kompisar oftare! Hoppas vi kan köpa en hund eller katt då.
Helst hund för jag vill verkligen ha en hund.
Ojuste, jag funderar på att sola solarium .. För att få bort mina finnar och sånt.
För dom vill verkligen inte försvinna! Jag tvättar mig varje dag men dom stannar..
Ah men mamma vill typ inte att jag solar solarium men det var pappa som
föreslog att jag skulle göra det så... Haha men nu ska vi försöka få fram hubbe
som är fett rädd och gömmer sig under sängar och så.
Bilder kommer när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0