Skönt att vara hemma hos mamma, elr?

Jag har funderat .. Jag har det bra hemma hos mamma eftersom det är så nära till kompisar och så.
Men det är också skönt att vara hemma hos pappa..
Om jag skulle kunna göra något annorlunda hemma så skulle jag ..
Då skulle jag nog göra köket hos mamma lika snyggt som hos pappa.
Och göra så att jag fick ett eget rum hos pappa.
Nu har en önskning gått i uppfyllelse ..
Jag ska få ett eget rum! Det ska bli skönt att flytta till älta!
Det tar ju liksom bara 10-15 min till skolan och det är ju mindre än
vad det tog från pappa till skolan just nu och jag kommer ju säkert lära känna någon där.
kram !

alltid emelieh lk och johanna twin § :)



Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0