Sjuk kväll

Kom typ precis in. Amanda kom till mig vid 20.15 och då gick vi ut och ringde emelieh och sa att hon skulle komma men hon orkade typ inte :( Så vi ringde och smsade folk att dom skulle komma men ingen typ svarade så jag och amanda körde lite le park och kom pram till att vi var eliter ;) När vi var vid ica så såg vi hampuscykla på antons scykel så vi fick den och sen cyklade vi efter anton och fick typ träffa hans kompis David eller nått. As .. snygg ? :s Haha, sen tog vi hans cykel och cyklade runt. Sen skjutsade anne-li hem mig och nu sitter jag här och kollar på någon film på femman.
Men jag skriver senare !


hahahah, den bjuder jag på. jag ser för .. :s älskarej amanda § !


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0