Plugg

Jag blir galen av allt plugg! Jag har svårt att få in saker i mitt huvud och imorn har jag prov... Men jag tror jag kommer lyckas ganska bra på provet ändå för det börjar fastna i mitt huvud nu! Idag hade vi sexualkunskap, vi fick kolla på en typ 40 minuter lång film om hur ett barn blir till och växer i magen. Det värsta av allt var att barnen som var filmade i magen var döda .. :( Efter skolan gick jag och emelieh hem till henne och hämtade pengar sen tog vi bussen till haninge c. Vi hann inte vara där så länge för ajg var tvungen att åka hem. Men jag hann köpa ett par nya jeans tights och en present till rebecca. Jag kan berätta vad jag köpta imorn efter jag gett den till henne. Men nu ska jag faktist städa i mitt rum för imorn sover amanda här!
pusspusspuss !




Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0