Piercing

Jag skulle igentligen hålla det hemligt tills på måndag men kunde inte.
Eftersom jag gillar att visa tungan på endel bilder så är jag tvungen ..
Så innan jag lägger mig i sängen så ska jag berätta en sak.
Jag har piercat mig! Pappas kompis Madeleine var här efter jobbet och
eftersom jag har pratat med pappa innan om att pierca tungan fick jag det.
Eftersom det är mörkt ute och min kamera suger får ni en bättre bild på
den imorn ! Det gör skit ont, Troo mig ! :S Menmen,
Slänger in en slarvid bild på mig.
No makeup så ni får bara tungan :)

Den ser avlång ut men det var bara för att jag drog bort kameran innan den tagit så den

vart suddig :s


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0