Im not ded!

Ni kan andas ut, jag är inte död!
Hihi, mobilen la av så jag kunde inte skicka några sms elr se några sms.
Och internet funkade inte först men nu funkar det.
Efter skolan så stack jag, amanda, emelieh och acke till krusboda, sen kom cribbe
och vi stack hem till honom. Men nu ska jag sova :)
U know that i love you §

ojuste ! pappa har sålt lägenheten och vi ska nog flytta till ältaa :D
hih så nu är det jättefint hemma hos oss !

lite smått och gott från förra veckan och idag :)

mascaran jag fick av mormor och morfar.


charlie


leia,



pudret jag köpte


och självklart lite lägenhets bilder u know :D §









och till sist en urgullig bild på min lillebror när han var liten :)
hihi, han hade ett melon huvud när han var liten. men jag älskar honom ändå § ;)

Kommentarer
Postat av: www.beccauuus.blogg.se

äre där bilder på ditt nya hur eller på det gamla ?

och fett söt lillebroor ! §

älskarej johanna §§

2009-05-05 @ 07:45:56
Postat av: Anonym

men jag då ? :o

vadå jag gick med amanda, acke & träffade cribbe. emelieh då ?

2009-05-05 @ 18:56:58

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0