Im moving out!

Japp, jag flyttar. Till älta med pappa. Just nu
bor han ju i trollbäcken men jag delar liksom rum med mina bröder?
Hur roligt är det? Kom precis hem från visningen. Lägenheten är nybyggd. Typ vitt med grönt på balkongerna och runt fönstrerna. 2-5 minuter från älta hallen och busshållsplatsen, ska bli skit kul att flytta. Jag fick igentlgen välja om jag ville ha ett skit stort rum eller ett lite mindre fast fortfarande stort.
 Men hade jag tagit det skit stora hade pappa haft sina kläder i min garderob och gå in där varje morgon. Aja, nog om det. Efter skolan gick jag, acke, simon och amanda till ica och jag köpte tuggummi för jag var verkligen sugen på det :) Sen stack vi hem till mig och skit. Haha, men nu vill pappa ha hjälp med maten. Vi ska fira lite :)
Thehe ;)
pusspusspuss

jag kan inte få nog av den här bilden :)

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0