IM BAAAAACK !

Jag är tillbaka!
Omg, vad rolig insane var! Haha,
och första gången jag åkte frittfall, har åkte tilt men aldrig frittfall.
Vi var vid grönan klockan 12 och åkte åtta kanske.
Vi gick spökhuset, fan vad alla var rädda fast det var en mamma
framför oss så det var skönt ;) OJUSTE !
När vi satt vid scenen så kom william fram, ni vet ?
han som var med i wild kids ? Ah, han kom fram
till amanda och frågade om hon vill ha en blomma.
Och sen satt han och snacka om att han ville ha pengar
och spanade in emma ;)
Hahah, och när vi åkte jetline så satt vi och sjöng lilla snigel akta dig x)
Jaja, men nu ska jag kolla om pappa har något tält så vi kan sova hos rebecca ;)
pusspusspuss !

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0