Hot hot hot !

Jag vet inte om det är varmt i tyresö just nu. Men här ?
Här är det skit varmt! Jag är nästan glad över att jag inte följde med på inspelningen!
För jag ska bli bruun. Men jag glömde kleta in mig i lotion så jag kanske blir lite röd.
Men nu har jag kletat in mig ;) Hehe, mamma och dom kommer hem vid fem-sex.
Så jag ska typ laga lite mat snart. Ikväll åker vi hem till tyresö och äter sen ska jag typ
ut. Och cassandra? Vi besätmde aldrig att vi skulle vara. Jag visste inte igår att mamma och dom skulle
spela golf. Och jag kan ju inte åka hem härifrån för att du trodde att vi skulle vara ? :S :)
Hehe, jag hittar typ till ica men inte längre här i mariefred :)
pusspusspuss §


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0